Mat och uppskattning.

Oj, vilken mättnadskänsla. Julbord. Jisses, så mycket mat och så trevligt, och vilken julstämning. Eller ja, stämning överhuvudtaget. Gemenskap, männskor, folk, kärlek - många av viktiga faktorer. Faktorer att uppskatta och vid tillfällen som dessa ta vara på.

Nu ska jag nog somna men först bädda in mig ordentligt i täcken så jag inte rullar iväg på min välfyllda mage. Jag är ledig ikväll. För ovanlighetens skull, hur ska då tiden spenderas? Det är så jag glömmer. Det är så jag inte ens vet vad det är jag saknar när jag saknar en ledig kväll. Men att slappa i soffan är nog en kunkurrenskraftig sysselsättning. Och kanske en sipp citronlikör. Eller en kopp te.

Appreciate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0