Peaches.

Peaches. Millions of peaches.

Skön låt ändå. Makaroner med ost och stekt bacon. Nyduschad och ett par timmars sömn på eftermiddagen.

Bra drag att vara ledig dagen efter personalfesten. Inte för jag jobbar imorgon, eller så. På nyår blir nästa gång, långledigt, eller ja, struntsamma. Får konstig löneutbetalning med, den här månaden, lönen som skulle kommit i slutet av december kommer nu innan jul, inget konstigt med det, men sen får jag lön 27 december med, för ett par dagar. O i januari får jag lön fast för en kortare löneperiod. Jaja, jag får se hur jag klarar mig i Frankrike. Kollar på bostadsbidraget och kan konstatera att jag antingen inte förstår franskan (vilket inte är så otroligt) eller att sidan inte är uppdaterad. Eller så beräknar de bostadsbidraget för 2011 på 2008 år uppgifter. Men det om något är ju konstigt. Men vad ska man säga? Fransmän eller?

Halva fönstret ser man inte igenom här hemma. Det är mycket snö nu. O jag sitter på tredje våningen.

Inte för att det snöat upp ända hit men det är kul att vara så högt upp men ändå inte se ut. Snö, snö, snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0