Struktur?

Så knasigt uppdaterat det blev här, inget alls med andra ord... I'm sorry.

Börjar försöka strukturera mig inför den stora tentan den trettonde maj. Och ja, vi har fetingtenta fredagen den 13. Inte så för att jag är så vidskeplig, men det är ju ganska ironiskt. Jag ska inte diskutera det, men jag brukar tänka att jag spottar över axeln när jag ser en katt gå över vägen, vilken katt som helst - utan färgåtskillnad (höhö, PC här) - och över båda axlarna för jag kommer inte ihåg om det ska vara höger eller vänster. Jag brukar också undvika att gå under stegar, men ibland är det smidigast.

Jag har i alla fall börjat bekanta mig med FriDa & Saskia igen efter ett par månaders upphåll, har en ordlista på 3000 ord att läsa igenom och lära mig, lite annan litteratur och ett par uppsatser att skriva.

Synd att vädret är så fint bara.

Idag blev även kollektivet fulltaligt till oss sex. Hur underbart är inte det?!

Sakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0