Totalt värdelöst.

Säg något roligt ämne jag kan muttra om. Jag är lite tom på djupa tankar, min framtid är det enda jag funderat och diskuterat idag så det är jag lite trött på. Politik och annat seriöst är jag för slapp för att engagera mig i. På matfronten intet nytt för att göra en klassisk liten återkoppling till första (?) världskrigetlektyr. Plugget går inte alls, dessutom är det inte skoj att skriva om.

Så ja, massa negationer är ungefär det jag kan uppbåda i skrivväg idag, och det är ju inte vidare värst inspirerande, uppmuntrande eller motiverande så antingen ska jag sluta eller så glider jag in på något annat. Jag skulle vilja kunna ladda upp lite bilder och berätta någor skoj, men som sagt mobilen är stendöd. Eller egentligen inte, men displayen vill inte fungera som touchscreen längre så om jag skulle kunna skriva in min pinkod med de (tre) fysiska knapparna skulle jag i alla fall kunna veta om någon vill mig något genom det mediet. Det brukar ju dock inte hända. Det hade ju varit lite skönt med en fungerande mobil ändå.

Strunt i det här! Det ger ju ingen inget!

Gör det som ger dig något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0