Som det bara är denna dag.

Denna morgon har jag druckit vatten för att utjämna vissa balanser i kroppen. Skapat en mapp i mejlen som heter Samhällsspam. Det är inte spam men jag gillar ordet. Där hamnar mejl som jag skickar till och svar jag får från samhälleliga representanter. Jag har även byggt högar med min mängd euromynt jag lämnade på datorn igår kväll. Jag associerar till att spela poker. Jag knager även på sockerärtor. Var hamnar mina tankar då? Jo, på att försöka hitta ett annat ord för samhörighet som kan översättas till franska och ska stoppas in i min litteraturanalys. Annars har jag inte så stor lust plugga. Mitt rum är stökigt, det blåser ute och och jag fryser lite.



Kommentarer
Postat av: E.

ok, så nu bloggspammar jag lite, men...hur fan ska man kunna skriva om sin litteraturuppsats och skriva en astråkig (förlåt, CC) uppsats om CC SAMTIDIGT? på FRANSKA?



det måste ju finnas någon Genève-konvention mot det här.

2011-05-07 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0